متحدہ عرب امارات کے قونصل جنرل بخیت عتیق الرومیتی نے اعلان کیا ہے کہ یو اے ای پاکستان میں 20 سے 25 ارب ڈالرز کی سرمایہ کاری کرے گا، اگلے 10 دنوں میں بڑی سرمایہ کاری شروع ہو جائے گی۔

متحدہ عرب امارات کے کراچی میں قونصل جنرل بخیت عتیق الرومیتی نے پریس کانفرنس میں کہا یو اے ای نےپاکستان سے25 ارب ڈالرتک کےسرمایہ کاری معاہدہ کیےہیں ، اگلے10دنوں میں بڑی سرمایہ کاری شروع ہوجائے گی، صحت، پورٹ، بنکاری سمیت دیگر شعبوں میں یو اے ای سرمایہ کاری کررہا ہے۔

اس کے علاوہ بھی پرائیوٹ انویسٹرزکی جانب سے بھی پاکستان میں بڑی سرمایہ کاری متوقع ہے، پاکستان میں سرمایہ کاری کےبہت مواقع ہیں۔۔ دوہزار چوبیس پاکستان کیلئے بہت روشن ہوگا۔۔ کراچی کو فری ٹریڈ زون بنائیں گے۔ کراچی سے وسط ایشیا کے ممالک کو برآمدات کی

یواے ای کے قونصل جنرل کا کہنا تھا کہ امید ہے نئے سال میں پاکستان میں روزگار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے، پاکستان کو نئے روزگار کے مواقع بڑھانے کے لیے ایکسپورٹ بڑھانی ہوگی، میڈیاپرمثبت خبروں سے پاکستان کو فائدہ ہوگا بیرونی سرمایہ کاری آئے گی۔

دوہزار چوبیس پاکستان کیلئے بہت روشن ہوگا، ،تاجروں کومکمل سپورٹ کر رہے ہیں، کراچی کوبرآمدات کاحب اورفری ٹریڈزون بنایاجائےگا اور کراچی سےوسط ایشیاکےممالک کوبرآمدات کی جائیں گی۔

بخیت عتیق الرومیتی نے کہا کہ پاکستان میں کئی اچھی چیزیں ہیں اسے دکھانا ہے، پاکستانی ذہین قوم ہیں لیکن ان کو مواقع دینے کی ضرورت ہے،ایشیا میں سب سے زیادہ کراچی کےویزہ سینٹر سے ویزہ جاری کیےجارہےہیں، پورٹ قاسم پر فری زون بنایا جارہا ہے۔

پاکستان کو موسمیاتی تبدیلی سے بہت نقصان ہوا ہے، لگتا ہے اب پاکستان موسمیاتی تبدیلی سے نمٹنے کیلئے پلان مرتب کر رہا ہے، یو اے ای پاکستان کی موسمیاتی تبدیلی سےنٹمنے میں مدد کرے گا، بخیت عتیق الرومیتی

پاکستان سے گوشت کی ایکسپورٹ پر پابندی میں مزید 6 ماہ کی توسیع کی ہے، پاکستان کےمتعلقہ شعبے گوشت ایکسپورٹ سےپہلےسخت چیکنگ کریں، پاکستان سےیو اے ای کو گوشت ایکسپورٹ میں مسائل پر پابندی عائد کی گئی۔

Written By ویب ڈیسک

ٹائمز آف کراچی کے ویب ڈیسک ذریعے مختلف موضوعات پر خبریں شائع کی جاتی ہیں۔ جو سیاست، معاشرے، ثقافت اور تفریح ​​سمیت متعدد موضوعات کا احاطہ کرتی ہے۔